عکاسی تبلیغاتی از جواهر آلات

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی


عکاسی از جواهر آلات یکی از هنری ترین آثاری است که می توان خلق کرد، چرا که ماهیت لوازم زینتی به خودی خود دارای زیبایی خیره کننده ای می باشند. از این رو عکاسی حرفه ای با استفاده از مهارت خود فضای مانور بیشتری دارد تا این زیبایی را با ایجاد جلوه های بی نظیری دوچندان نماید. از این رو معمولا برای وضوح بیشتر از جزئیات جواهر آلات می بایست از لنز های ماکرو استفاده نمود.عکاسی از طلا و جواهر به صورت صنعتی معمولا به قصد نمایان سازی ظریف کاری ها و موارد بکار رفته شده در آن می باشد. معمولا عکاسی صنعتی با هدف نمایش طرح جواهر آلات و اجزای سازنده ی آن به متخصصین این صنف مانند تولید کنندگان، طراحان و فروشندگان انجام می گیرد. در عکاسی صنعتی از طلا و جواهر امری ضروری است که تمامی ویژگی های آن را از تمامی برجستگی ها، از جنس آن که نقره است یا طلا، سنگ های قیمتی بکار رفته در آن مانند برلیان، زمرد، یاقوت را به خوبی در تصویر نمایش دهیم به گونه ای که بیننده تفاوتی میان عکس آن جواهر با خود واقعی آن حس ننماید. از نکات مهم  که در عکاسی از جواهر آلات می بایست به آن توجه نمود، این است که پس زمینه ی طلا و جواهر آلات بسیار شکیل و زیبا باشد به گونه ای که تمامی جزئیات جواهرات به خوبی قابل مشاهده باشد و انعکاس نور از پس زمینه ی تصویر وجود نداشته باشد تا فرم اصلی جواهر مورد نظر به خوبی نمایان گردد.


کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید

عدم استقلال مدیریت و هیات سرپرستی بورس

عدم استقلال مدیریت و هیات سرپرستی بورس

استقلال بازار سهام از طریق بررسی چند عامل قابل تحلیل است. استقلال در حوزه اقتصادی با تامین منابع مستقل حاصل می شود به شکلی که سازمان های درگیر در بورس از منابع مالی دولت استفاده نکنند. بورس اوراق بهادار تهران اما از این نظر مستقل نیست زیرا به کمک های مالی دولت وابسته است.

از سوی دیگر یکی از ویژگی های استقلال بورس ها، استقلال سیاسی از دولت است به شکلی که سازمان و نهادهای مربوط به بازار سرمایه بتوانند به شکل مستقل و به دور از نفوذ دولت تصمیم گیری کنند. به باور بسیاری از کارشناسان قانون فعلی بازار سرمایه به شکلی تدوین شده که شورای عالی بورس و اعضای سازمان بورس از طریق دولت منصوب می شوند و به این ترتیب بازار سهام کشور از استقلال واقعی سیاسی برخوردار نیست

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.


سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

.