باورهایی درباره ی عکاسی

باورهای مهم درباره ی عکاسی

به عنوان مثال، امروز کافی است به بسیاری از آتلیههای عکاسی سر بزنید تا متوجه جزئیات و نکات بسیاری در خصوص آنجا شوید. روزهای چهارم تا ششم عالی است. هنگامی که در خانهی خود عکس میگیرید، میتوانید زندگیتان را در این روزهای مهم به یاد بیاورید. در نینیبان به شما توصیه نمیکنیم؛ مانند مد این روزهای اینستاگرام خیلی تجملاتی با مراحل انتخاب آتلیه عکاسی مادر و کودک، برخورد کنید. یکی از باورهای غلطی که عموم مردم دارند این است که هر عکاسی میتواند آتلیه عکاسی مادر و کودک موفقی داشته باشد؛ در صورتی که عکاسی از مادر و کودک، امری بسیار تخصصی است؛ زیرا این تصاویر احساس بین مادر و فرزند را نشان میدهند. نور سنج می تواند به ابزار موثر برای هر انتخاب عدد مناسب نور برای کاربرد شود که تاثیر به سزاین در عملکرد دوربین داشته باشد. این دوربین دارای یک باتری قوی است که بیش از هزار عکس را با یک بار شارژ ثبت می کند. در داخل خانه میتوانید ببینید که انگشتان پا و انگشتان کوچک آنها به چه میزان در دوربین کوچکاند (یا گرفتن و مکیدن انگشتان پا وقتی بچهها برای اولین بار آنها را کشف میکنند بسیار زیبا است).

راهنمایی در آتلیه رفتن

اگر کودک شما عاشق تاب یا غذا دادن به اردکها است، جسارت در فضای بیرون از خانه یک بُعد اضافی به تصاویر شما میبخشد. اگر زمان عکاسی را به دو بخش تقسیم کنید، نیمی در داخل خانه و نیمی در فضای باز، میتوانید در هر مکانی انواع مختلفی از عکس داشته باشید. وقتهای عکاسی در اندیشه نو از ۱۱ صبح تا ۷ شب هر دو ساعت انجام می شود . ما در آتلیه پادینا به شما کمک خواهیم کرد که در آتلیه کودک و نوزاد این لحظات ارزشمند را ثبت کنید تا همیشه آن را به خاطر داشته باشید. صداقت امکان کمک گرفتن و حمایت در مواقعی را که به یاری دیگران نیاز داریم افزایش می دهد. عکاسی نوزادی در آتلیه نوزاد النا با انواع تم ها، لباس نوزاد، گل سر نوزاد و نیز با نور ثابت و طبیعی برای عدم آسیب به چشم های نوزاد ها صورت می پذیرد. به نظرتون واسه اینکه حسابی شیک بپوشم و خوب برم لباس رنگ دیگه بپوشم؟ یهو که نمیشه رفت خونشون خواستگاری اول باید با خصوصیات هم آشنا شیم و بعد دیگه. بعدم اینجا فضای مجازیه کسی اصلا شما رو نمیشناسه بعدم گناه که نکردی چه اشکالی داره حالا جلوی چند تا آدم مجازی دیگه بهت پیشنهاد آشنایی شده؟

استایل های مناسب

تا 6 ماه همین وضعیت بود جوری که من از فرط خستگی و درماندگی افسرده شدم.از 6 ماهگی کولیک اش بهتر شد و شدت و زمان گریه هاش کمتر شد و من مجبور شدم واسه نگهداریش پرستار بگیرم. وقتی که صحبت از عکسبرداریهای خانوادگی میشود، اعتقاد من این است که هرچه تعداد بیشتر باشد بهتر است. هنگامی که به بهترین سن برای عکاسی از کودک خود فکر میکنید، توصیه میکنم صبر کنید تا وقتی که کودک بتواند روی شکم دراز بکشد و سرش را بالا نگه دارد. یا شاید ترجیح میدهید صبر کنید تا کودک شما لبخند بزند یا بنشیند؟ نمی دونم شاید ادم ندیده ام اما حیف نیست که این عمر باقی مونده رو از دیدن هم لذت نبریم . کوچولوی شما هنوز هم خیلی بچه است، با اندامهای شبیه ماهی مرکب و حرکات کودکانهی باشکوهش. او روز که من از خستگی داغون بودم ولی مرسی ، خوب بود دوست داشتم جمع بچه ها رو … من این جلسات را آرام و راحت برگزار میکنم و روش داستانگویی را دنبال میکنم: خانواده در خانه و مکانهای مورد علاقه خود، تمام کارهایی را که دوست دارد انجام میدهد. خودتان باشید از همان روز اولی که به خانه آنها وارد میشوید، خودتان باشید.

تولد کودکان نقشی زیبا در عکسبرداری

دیجیتال اجازه می دهد تا آزادی بیشتری در حرکت کردن داشته باشید و یا با چند راهنمایی ساده شما میتوانید راه خود را برای گرفتن عکس های عالی از کودکان پیدا کنید . از اولین لحظات گرفته تا بهترین دوستان، یک پیشرفت جادویی برای مستند کردن وجود دارد. برای من، همه چیز یعنی طبیعی نگه داشتن عکس. این باعث میشود فرصت عکاسی بیشتر شود زیرا نیازی به خواباندن به پشت یا نگه داشتن آنها نیست. داشتن تصاویری که به کمک آنها بتوانید به عقب برگردید و یادتان بیاید که فرزندتان چقدر کوچک بوده است، بسیار ارزشمند است. در این نوشته قصد داریم ویژگی های آتلیه کودک را برایتان بازگو کنیم که در انتخاب آتلیه کودک مناسب به شما کمک خواهد کرد.و در انتهای این نوشته یک آتلیه تخصصی کودک به شما معرفی می شود پس با ما همراه باشید. این راهنما به شما کمک میکند تا در مورد بهترین سن برای عکسبرداری از کودکتان تصمیمگیری کنید و به شما اطمینان میدهد که عکسهایی را به ثبت خواهید رساند که برای همیشه دوست خواهید داشت. من فقط یک جلسه در روز کار میکنم تا هیچ عجلهای وجود نداشته باشد. عکسهای نوزادان تازه متولد شده ممکن است اولین تلاشهای کودکتان برای لبخند زدن یا شیر خوردن در هنگام خواب را به تصویر بکشند.

سن و سال در آتلیه بی معنیست

با عکسبرداری در حین چرت زدن آنها، چه منظم و چه بینظم، میتوانیم اولین لبخندهای جادویی و درخشش مسحورکنندهی چشمانشان را ثبت کنیم. اونم میگه اووووه تو چه چیزایی یادت میمونه؟ بعدم میگه حرف مامان گوش میدم. من ازاونام ک بالای 25 سال شاغل میشن وبالای 30 سال مامان. من به جای استفاده از وسایل جانبی، ژستهای دقیق یا ساعتها وقت گذاشتن برای فتوشاپ کردن عکسها، به سادگی از کودک شما عکس میگیرم همانطور که هست: یک انسان کوچک که والدین مهربانش محکم او را در آغوش گرفتهاند. دوازده ماه گذشته است و کودک شما آماده است تا اولین تولد خود را جشن بگیرد. آتلیه کودک در پیروزی ، آیا تا به حال برای عکاسی از کودک دلبندتان به آتلیه کودک در پیروزی مراجعه کرده اید؟ آیا دوست دارید عکس هایی از آن چند روز اول داشته باشید؟ وقتی کودک شما در حالت نشسته است فرصتهای عکاسی بسیار زیادی وجود دارد و شما میتوانید تنوع شگفتانگیزی در تصاویر خود داشته باشید.

مکان عکاسی در آتلیه کجاست؟

اگر میخواهید عکسهایی داشته باشید که در آن کودک شما هنوز بسیار کوچک است اما هوشیارتر است، پس 12-16 هفتگی نوزادتان میتواند یک انتخاب خارقالعاده باشد. اگر هوا خوب باشد، میتوانید از اولین بازدید خود از پارک محلی با هم عکس بگیرید، پارکی که پس از گذشت سالها به جای مورد علاقهی خانواده تبدیل خواهد شد. تم عکاسی یلدا هم در میان پرطرفدار ترین تم آتلیه کودک (www.shahr24.com/scat/917/%d8%a2%d8%aa%d9%84%db%8c%d9%87_%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9) قرار دارد. این موضوع را با آتلیه در میان بگذارید تا هماهنگی های لازم به عمل آید . من به روشون نیاوردم اما خیلی خیلی از کارشون ناراحتم آخه باعث شدن همه همهونا بعد از من بپرسن آخه این چه کاریه ما که تا بحال ندیده بودیم منم چی بگم گفتم خب آخه عروس دوستن. این دغدغه وقتی بخوان آتلیه برن چند برابر میشه.وقتی باردارم که باشی واقعا چندین برابر ذهنت درگیر میشه که چی بپوشم که در عین حال هم زیبا باشه هم راحت باشم و هم برجستگی شکمم رو به خوبی نمایان کنه!

یکم بیشتر بخون:

استاندارد های عکاسی در آتلیه کودک

باتوجه به استفاده این آتلیه کودک از تجهیزات نورپردازی آلمانی ضد اشعه ماورا بنفش UV در کنار فون و بک گراند های متنوع و باکیفیت، تصاویر ایجاد شده دارای بهترین نور و دمای رنگ مناسب میباشند لذا نیاز به کمترین ادیت توسط نرم افزار فتوشاپ وجود دارد در نتیجه تصاویر نهایی دارای بالاترین استاندارد و کیفیت هستند. آتلیه کودک - به این لینک وبسایت مراجعه کنید - حس جزو آتلیههای کودک کرج در محدوده گوهردشت است. لازم به ذکر است که انواع حریرها در رنگ های متنوع برای عکاسی از نوزادان دختر و همچنین انواع کلاه ها برای نوزادان پسر نیز ذر آتلیه تخصصی کودک و نوزاد فام موجود میباشد… آتلیه تخصصی کودک و نوزاد فام با کادر مجرب خانم… آتلیه نگاه برتر با در اختیار داشتن دو آتلیه مجزای تخصصی آتلیه کودک و عروس و مدلینگ ، با به خدمت گرفتن کادر مجرب خانم وآقا و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات و دکورهای متنوع سعی نموده است فضای صمیمی و محیط قابل اعتمادی را جهت ارائه خدمات آتلیه نوزاد , آتلیه کودک , آتلیه عکاسی بارداری , عکس کودک , عکس نوزاد , عکس کودک در فضای باز , آتلیه تخصصی نوزاد , ژست عکس نوزاد و مادر , نمونه عکس نوزاد , آتلیه عکاسی نوزاد , آتلیه نوزاد در غرب تهران , آتلیه نوزاد , آتلیه تخصصی کودک , آتلیه کودک با لباس , آتلیه کودک در غرب تهران , ژست عکس کودک , نمونه عکس کودک , عکاسی کودک در فضای باز , کلیپ فضای باز کودک , نمونه عکس کودک در فضای باز , عکاسی کودک فضای باز , آتلیه کودک در فضای باز , آتلیه فضای باز , ژست کودک در فضای باز , آتلیه تخصصی بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , آتلیه بارداری با لباس , ژست مادران باردار , آتلیه بارداری در غرب تهران , مدل عکس بارداری , مدل عکس زن و شوهر در بارداری و سایر خدمات عکس نوزاد و مادر و عکس کودک فراهم کند.

مدرن ترین ابزار ها در عکاسی

آتلیه های ساده معمولا این وسایل را ندارند و یا امکانات کمتری برای گرفتن عکس از کودک دارند که این مشکل در آتلیه های مختص کودکان برطرف شده است. در این بخش به تعدادی از سوالات مهم و متداول درباره آتلیههای عکاسی و فیلمبرداری پاسخ میدهیم. برای مثال بهترین زمان عکاسی از نوزاد ، بهترین زمان عکاسی از کودک ، زمان مناسب برای عکاسی بارداری و نکات مهم عکاسی از کودک که همگی این موارد را در بخش مقالات سایت میتوانید مشاهده کنید . آتلیه عکاسی سارا دارای آتلیه های مجزا مانند آتلیه تخصصی کودک ، آتلیه کودک و آتلیه عکاسی بارداری می باشد که جهت مشاهده نمونه کارها می توانید از آلبوم تصاویر داخل منو دیدن کنید. یکی از مراکز مسلط در خصوص عکاسی کودک، مرکز تصویربرداری، میباشد که شما، با مراجعه به آن، میتوانید انواع نمونه کارهای حرفهای را مشاهده کنید و قطعاً با دیدن نمونهها، سطح توقع خود را بازخواهید شناخت.

راه های مختلف پرداخت وجه در آتلیه

امروزه با وجود گوشی های هوشمند و انواع نرم افزارها؛ والدین می توانند عکس های زیادی را در لحظات خاص از فرزندشان بگیرند و به یادگار داشته باشند. یکی عکاسی با زمینه دیجیتالی و مصنوعی است که پشت زمینه عکس تان را نرم افزار عوض خواهند کرد و یکی هم عکاسی با دکورهای واقعی و بک گراندهای واقعی است . عروسک، اسباب بازی، لباس، صندلی و هر وسیله ای که می تواند یک عکس را زیباتر کند در آتلیه کودک مهیا است و شما می توانید با انتخاب خود از عکاس بخواهید تا عکسی طبق سلیقه ی خودتان را تهیه کند. سایر اطلاعات مانند آدرس، تلفن، امکان استفاده از پارکینگ، انواع خدمات چاپ و غیره در صفحه مرتبط با پیشنهاد هر آتلیه نوشته شده است. میزان هزینه برای عکاسی و فیلمبرداری با توجه به امکانات هر آتلیه، دکوراسیون، استفاده از پرسنل مجرب و متخصص و انواع خدمات چاپ تعیین میشود. عکاسی و فیلمبرداری رایجترین و بهترین روش ثبت این لحظات هستند. نکات بسیار ظریف و مهمی دارد که عکاسان این شاخه (عکاسی کودک) ملزم به رعایت آن می باشند. بله حتما پیش از مراجعه به هر آتلیه با آن مجموعه تماس بگیرید، کوپن تخفیفان خود را خریداری کمید و برای روز و ساعت مراجعه هماهنگ کنید.

آتلیه با تم های اعتقادی

زمانی که شما تصمیم به استفاده از خدمات عکس در آتلیه ها میگیرید، باید حداقل دانش لازم برای این امر را داشته باشید. شما میتوانید به تمام عکس ها رتبه و امتیاز بدهید. در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا با یک آتلیه مناسب کودکان که میتواند عکس های خوبی از فرزند دلبندتان بگیرد، آشنا شوید. مثلا محیطی که آتلیه آن را برای عکس برداری از کودک تدارک دیده است، باید به گونه ای باشد که کودک در آن احساس راحتی کند که عکاس بتواند ژست مناسب را در وی به وجود آورده و از او عکس بگیرد. اگر به آتلیه مذهبی نیاز داشتید میتوانید در بخش «آتلیه و خدمات چاپ» آن را جستجو کنید. چگونگی تنظیم رنگها و نور و شدت آن در تصویر هم به توانایی و هنر پرسنل آتلیه بستگی دارد. به همراه آوردن چند دست لباس باعث میشود همکاران ما در آتلیه فام بتوانند لباس متناسب و هماهنگ با دکور آتلیه را انتخاب کنیم…

چیزای بیشتری در این رابطه جستجو کن:

آتلیه کودک بلوار فردوس - مطلب دقیق آتلیه کودک مشهد, آتلیه کودک در کرج, آتلیه کودک شیراز, آتلیه کودک در اصفهان, آتلیه کودک لیماژ, آتلیه کودک در شهریار, آتلیه کودک تهران, آتلیه کودک تهرانپارس, آتلیه کودک اصفهان, آتلیه کودک اهواز, آتلیه کودک اراک, آتلیه کودک ایده آل اصفهان, آتلیه کودک اسلامشهر, آتلیه کودک الف, آتلیه کودک ارومیه, آتلیه کودک اهواز نی نی سایت, آتلیه کودک بابل, آتلیه کودک با لباس, آتلیه کودک برجیس هشتگرد, آتلیه کودک به انگلیسی, آتلیه کودک بندرعباس, آتلیه کودک بیان کرمانشاه, آتلیه کودک بوشهر, آتلیه کودک بابا لنگ دراز مشهد, آتلیه کودک پیروزی, آتلیه کودک پسرانه, آتلیه کودک پاسداران, آتلیه کودک پاکدشت, آتلیه کودک پاساژ پارسیان, آتلیه کودک پاک, آتلیه کودک پونک, آتلیه کودک پانیذ اهواز, آتلیه کودک تبریز, آتلیه کودک تهرانسر, آتلیه کودک تیناز, آتلیه کودک تبریز اینستاگرام, آتلیه کودک ترمه, آتلیه کودک تولد یک سالگی, آتلیه کودک جنوب تهران, آتلیه کودک جنت آباد, آتلیه کودک جانان در فردیس, آتلیه کودک جام جم لاهیجان, آتلیه کودک جهرم, آتلیه کودک جوانه در کرج, آتلیه کودک جنت آباد شمالی, آتلیه کودک جهانشهر کرج, آتلیه کودک چیکو, آتلیه کودک چیست, آتلیه کودک چایلد, آتلیه کودک چیترا, آتلیه کودک چالوس, آتلیه کودک چیتگر, آتلیه کودک چهارراه ولیعصر, آتلیه کودک چشمک, آتلیه کودک حس, آتلیه کودک حرفه ای در تهران, آتلیه کودک حکیمیه, آتلیه کودک حسینی, آتلیه کودک حرفه ای در کرج, آتلیه کودک در حکیمیه, آتلیه کودک در حصارک کرج, آتلیه کودک خیابان حسینی, آتلیه کودک خوب, آتلیه کودک خوب در تهرانپارس نی نی سایت, آتلیه کودک خوب در غرب تهران, آتلیه کودک خرم آباد, آتلیه کودک خوب در مشهد, آتلیه کودک خوب در رشت, آتلیه کودک خوب در کرج, آتلیه کودک خوب در نازی آباد, آتلیه کودک در مشهد, آتلیه کودک در تبریز, آتلیه کودک در شهرری, آتلیه کودک در گوهردشت کرج, آتلیه کودک در تهرانپارس, آتلیه کودک رشت, آتلیه کودک روناک مشهد, آتلیه کودک رشت گلسار, آتلیه کودک رستا, آتلیه کودک راکون تبریز, آتلیه کودک رشت اینستاگرام, آتلیه کودک رباط کریم, آتلیه کودک رفسنجان, آتلیه کودک زنجان, آتلیه کودک زاهدان, آتلیه کودک زبرجد مشهد, آتلیه کودک زرین شهر, آتلیه کودک زیباشهر, آتلیه کودک زویا در کرج, آتلیه کودک زوم, آتلیه کودک زعفرانیه, آتلیه کودک ژکوند, آتلیه کودک ژست عکس کودک دختر, آتلیه کودک ژست عکس کودک پسر, آتلیه کودک ژینو اسلامشهر, آتلیه کودک ژینو, آتلیه کودک ژست, ژست آتلیه کودک دخترانه, ژست آتلیه کودک پسر, آتلیه کودک ساری, آتلیه کودک سها, آتلیه کودک سعادت آباد, آتلیه کودک سروش, آتلیه کودک سیاره, آتلیه کودک سیرجان, آتلیه کودک ساوه, آتلیه کودک سارا, آتلیه کودک شرق تهران, آتلیه کودک شرق تهران نی نی سایت, آتلیه کودک شیراز نی نی سایت, آتلیه کودک شهرری, آتلیه کودک شیراز اینستاگرام, آتلیه کودک شهریار, آتلیه کودک شادینه, آتلیه کودک صدا مشهد, آتلیه کودک صومعه سرا, آتلیه کودک صورتی اصفهان, آتلیه کودک صدا استان خراسان رضوی، مشهد, آتلیه کودک صدا در مشهد, آتلیه کودک در صادقیه, آتلیه کودک رز صورتی, آتلیه کودک در صومعه سرا, آتلیه کودک طلاب مشهد, آتلیه کودک طلایی, آتلیه کودک طره, آتلیه کودک طرح سیب, آتلیه کودک طلوع, آتلیه کودک طوسی, آتلیه عکاسی کودک طلایی, آتلیه کودک در طبیعت, آتلیه کودک آسیه ظریف مشهد, آتلیه کودک علاالدین گرگان, آتلیه کودک عکس, آتلیه کودک علی آباد کتول, آتلیه کودک عظیمیه کرج, آتلیه کودک عکس مثبت (کرج), آتلیه کودک عمارت قم, آتلیه کودک عروسک در اصفهان, آتلیه کودک عالی در تهران, ع آتلیه کودک, آتلیه کودک غرب تهران, آتلیه کودک غرب تهران ادرس, آتلیه کودک غزال, بهترین آتلیه کودک غرب تهران, آتلیه کودک شهرک غرب, آتلیه تخصصی کودک غرب تهران, آتلیه کودک در غرب, آتلیه کودک بلوار فردوس غرب, آتلیه کودک فردیس, آتلیه کودک فرزند پاک, آتلیه کودک فردوس فیلم, آتلیه کودک فسقلی ها, آتلیه کودک فضای باز, آتلیه کودک فیلیک, آتلیه کودک فیکا, آتلیه کودک فسا, آتلیه کودک قم, آتلیه کودک قیمت مناسب, آتلیه کودک قزوین, آتلیه کودک قائمشهر, آتلیه کودک قیمت مناسب در اصفهان, آتلیه کودک قرچک, آتلیه کودک قم نی نی سایت, آتلیه کودک قشم, آتلیه کودک کرج, آتلیه کودک کرمانشاه, آتلیه کودک کرج اینستاگرام, آتلیه کودک کرمان, آتلیه کودک کریمخان, آتلیه کودک کارن, آتلیه کودک کاشان, آتلیه کودک کفشدوزک, آتلیه کودک گرگان, آتلیه کودک گوهردشت کرج, آتلیه کودک گلرخ مشهد, آتلیه کودک گنبد کاووس, آتلیه کودک گلسا کرمانشاه, آتلیه کودک گلپایگان, آتلیه کودک گیشا, آتلیه کودک گچساران, آتلیه کودک لاهیجان, آتلیه کودک لیوسا, آتلیه کودک لیان گرگان, آتلیه کودک لوکس, آتلیه کودک لنگرود, آتلیه کودک لیان اهواز, آتلیه کودک لیماژ مرزداران تهران, آتلیه کودک مشهد اینستاگرام, آتلیه کودک ماه من, آتلیه کودک مشهد قاسم آباد, آتلیه کودک مثبت کرج, آتلیه کودک من ارومیه, آتلیه کودک محدوده پیروزی, آتلیه کودک میلاد مشهد, تم آتلیه کودک, تم خام آتلیه کودک, آتلیه کودک با تم تولد, تم عکس آتلیه کودک, تم نوروز آتلیه کودک, تم تولد در آتلیه کودک, تم آتلیه ای کودک, تم زمستان آتلیه کودک, آتلیه کودک نارمک, آتلیه کودک نفس ساری, آتلیه کودک نینو, آتلیه کودک نازی آباد, آتلیه کودک نویسا مشهد, آتلیه کودک نگاه برتر, آتلیه کودک نی نی سایت, آتلیه کودک نیشابور, آتلیه کودک و بارداری, آتلیه کودک و بارداری آسمان, آتلیه کودک ورامین, آتلیه کودک ویان, آتلیه کودک و عکاسی نوزاد نیکی, آتلیه کودک و بارداری در مشهد, آتلیه کودک و بارداری عکاسی ستوده, آتلیه کودک و نوزاد بن سای / بونسای در شرق تهران استان تهران، تهران, عکس در آتلیه کودک, در مشهد آتلیه کودک, آتلیه کودک و بارداری لیماژ, آتلیه کودک و بارداری مهریا, آتلیه کودک و مادر, آتلیه کودک همراه با لباس در تهران, آتلیه کودک همدان, آتلیه کودک همدان اینستاگرام, آتلیه کودک همراه با لباس, آتلیه کودک همراه با لباس در شیراز, آتلیه کودک هیراد, آتلیه کودک هفت تیر, آتلیه کودک هشتگرد, آتلیه کودک یزد, آتلیه کودک یگانه اصفهان, آتلیه کودک یزد نی نی سایت, آتلیه کودک یاد در شهریار, آتلیه کودک یوسف آباد, آتلیه کودک یک ساله, آتلیه کودک یلدا, آتلیه کودک یاسوج, آتلیه ی کودک, آتلیه ی کودک در کرج, آتلیه ی کودک در مشهد, آتلیه ی کودک در شهرری, آتلیه ی کودک فاز یک اندیشه, آتلیه ی کودک در رشت, آتلیه ی کودک رشت, آتلیه ی کودکان, آتلیه کودک 11, آتلیه کودک منطقه 11, آتلیه کودک منطقه 18, آتلیه کودک منطقه 15, آتلیه کودک منطقه 14, آتلیه کودک منطقه 12, آتلیه کودک منطقه 10, آتلیه کودک منطقه 1, عکس آتلیه کودک 2 ساله, آتلیه کودک منطقه 22, آتلیه کودک در منطقه 22, عکس آتلیه کودک 3 ساله, آتلیه کودک منطقه 3, آتلیه کودک 3, عکس آتلیه کودک 4 ماهه, آتلیه کودک 6 ماهگی, عکس آتلیه کودک 6 ماهه, آتلیه کودک در منطقه 7

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.